Ayça Varlıer Kimdir Biyografis - Behzat Ç İzle

Ayca Varlier Biyografi

1977 Ankara doğumluyum. 7 yaşına kadar Ankara'da yaşadım, daha sonra İstanbul'a geldim. 16 yaşında Amerika'ya gittim. Liseyi Amerika'da bitirdikten sonra müzikal tiyatro sınavlarına girdim ve Hart School of Music'i kazandım. Okulu bitirdikten sonra bir sene master sınavlarına çalıştım. Oyunculuk üzerine master yapmak istediğim için yaz tatillerimi hep değerlendirdim. Oyunculuk kurslarına katıldım ve dilimi geliştirdim. Bu çalışmalarım sonucunda Harward Üniversitesi’nin Moscow Art Theatre School ile birlikte açtığı master programına dahil oldum. İki sene Boston'da, beş ay da Moskova'da eğitimime devam ettim.


0 yorum to "Ayça Varlıer Kimdir Biyografis - Behzat Ç İzle"

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.